Reclame

Reclame

Afkomstig van het Latijnse reclamare, betekent reclame: luid protesteren of schreeuwen. Lang geleden op de markt werkte dat vast heel goed, tegenwoordig zit de wereld net wat anders in elkaar.

Through the line, hybride, geïntegreerd, multi channel, 360 graden, full service… Allemaal mooie benamingen voor dingen die eigenlijk meer dan logisch zijn in het vakgebied. Misschien zijn wij als reclamebureau net iets te nuchter om iedereen met deze termen om de oren te slaan. Dat doen we dan ook niet. We gaan liever met je aan tafel zitten om direct te achterhalen wat voor jou de beste oplossing is en met welke communicatie jij het beste geholpen bent. En ja, zo nodig denken we daarbij aan een breed inzetbaar middelenvrij concept dat makkelijk uit te rollen is.





Wij van Gedachtegoed vinden dat reclame alles is wat met een merk te maken heeft. Het begint bij je merknaam zelf, maar ook het wachtmuziekje van je telefoon, een billboard op het Leidseplein of de eerste drone's door Amsterdam. Het zijn allemaal uitingen waar je goed over wilt nadenken om als merk eenduidig te communiceren. Elke uiting is er één en is een kans om je te profileren als merk. Of dat nu zit in spraakmakende vormgeving, onderscheidende vormtaal of een ijzersterke opvallende campagne, reclame telt op en maakt een merk sterker.


Voor ieder merk kunnen wij reclame maken. We zijn er wel achter gekomen dat dit altijd maatwerk is. Daarom gaan we graag om tafel om van gedachten te wisselen over wat we voor jouw merk kunnen betekenen.

Klaar voor een afspraak? Bel met Theo op onderstaand nummer.