Cinemagraphs
Als eyecatcher hebben we voor de drie belangrijkste pagina's van de website cinemagraphs ontwikkeld: 90% foto en 10% video.
Twee jonge mannen die het makelaarsvak geleerd hebben van hun vader in Edam besloten een kantoor te openen in Amsterdam. Binnen een jaar hebben ze een business opgebouwd, met één klein vuiltje: de naam van hun organisatie. Dus heeft Van Huis Uit Makelaars aan ons gevraagd om het merk opnieuw en duurzaam neer te zetten. Zodat hun naam beter past bij wie ze zijn. Vandaar: Van Huis Uit Makelaars. Enerzijds is deze naam ze op het lijf geschreven omdat het echt zo is. Anderzijds is het een slimme naam voor de vindbaarheid via Google, aangezien er twee zoekwoorden in de merknaam zitten.
Het logo is een typografische vertaling van een uithangbord. De oranje streep staat voor de stenen muur waar het uithangbord aanhangt.
Als eyecatcher hebben we voor de drie belangrijkste pagina's van de website cinemagraphs ontwikkeld: 90% foto en 10% video.
Volledig responsive website die enerzijds Van Huis Uit Makelaars neerzet als wie ze zijn en anderzijds continu het actuele woningaanbod presenteert.
De website is responsive op alle mobiele apparaten.
In de huisstijl wordt het idee van het uithangbordlogo verder doorgevoerd. Zowel rechts- als linkslijnend, zodat het altijd aan de zijkant van de uiting en aan de kantlijn van de tekst 'hangt'.
Van Huis Uit Makelaars kreeg niet alleen een nieuwe naam maar ook een nieuw kantoor. Vandaar dat we (hoe kan het ook anders) een huis-aan-huisfolder hebben gemaakt die in de buurt is rondgedeeld.
Aan de buitenzijde van het kantoor komt het logo echt tot z'n recht en hangt het aan de buitenmuur van het pand. Ouderwets maar zeer effectief: niet alleen via de website maar ook via het stoepbord haalt Van Huis Uit Makelaars regelmatig nieuwe klanten binnen.