Kalff en de Jagercase

In enkele jaren heeft Kalff en de Jager de positie van kwalitatief marktleider weten te behalen. Binnen het bedrijf spelen transparantie, persoonlijke aanpak en de menselijke maat een belangrijke en steeds groter wordende rol. Gedachtegoed kreeg de vraag een bijdrage te leveren aan deze transitie.

We hebben deze kernwaarden als startpunt genomen tijdens de restyling van de stationary. De opgebouwde herkenbaarheid moest daarbij behouden blijven.

Het vernieuwde logo is lichter, opener en vriendelijker. De donkere volvlakken maken plaats voor luchtiger lijnenwerk en de harde hoeken zijn vervangen door ronde. Dit alles in combinatie met een beter font.

Compositie 1 voor verschillende toepassingen
Compositie 2 voor verschillende toepassingen
Compositie 3 voor verschillende toepassingen
Compositie 4 voor verschillende toepassingen
Toepassingsvorm van het nieuwe logo in diapositief
Het nieuwe logo van Kalff en de Jager in diapositief

website

Overzichtelijk, volledig responsive en een plek waar sollicitanten en opdrachtgevers zich thuis voelen.

De nieuwe website op smartphone

banieren

Voor presentaties bij bijvoorbeeld het UWV en beursactiviteiten zoals banenmarkten.


Banieren met het ontwerp van Gedachtegoed

vakblad advertenties

We hebben het doodle’en tijdens telefoongesprekken als haakje gebruikt om een vakbladadvertentie campagne te maken.

Elke advertentie vertelt een verhaal. Van het aidsvirus dat ingesloten zit door alles wat het Aidsfonds inzet om dit virus te bestrijden, tot de advertentie van de Hartstichting waarin alle werkvelden uitgebeeld zijn.

Bekijk ookdeze cases