In enkele jaren heeft Kalff en de Jager de positie van kwalitatief marktleider weten te behalen. Binnen het bedrijf spelen transparantie, persoonlijke aanpak en de menselijke maat een belangrijke en steeds groter wordende rol. Gedachtegoed kreeg de vraag een bijdrage te leveren aan deze transitie.
We hebben deze kernwaarden als startpunt genomen tijdens de restyling van de stationary. De opgebouwde herkenbaarheid moest daarbij behouden blijven.
Het vernieuwde logo is lichter, opener en vriendelijker. De donkere volvlakken maken plaats voor luchtiger lijnenwerk en de harde hoeken zijn vervangen door ronde. Dit alles in combinatie met een beter font.
Overzichtelijk, volledig responsive en een plek waar sollicitanten en opdrachtgevers zich thuis voelen.
Voor presentaties bij bijvoorbeeld het UWV en beursactiviteiten zoals banenmarkten.
We hebben het doodle’en tijdens telefoongesprekken als haakje gebruikt om een vakbladadvertentie campagne te maken.
Elke advertentie vertelt een verhaal. Van het aidsvirus dat ingesloten zit door alles wat het Aidsfonds inzet om dit virus te bestrijden, tot de advertentie van de Hartstichting waarin alle werkvelden uitgebeeld zijn.