GX Software is al 13 jaar organisator van het marketingevent GX Connect waar ruim 300 marketeers samenkomen om kennis te delen, elkaar te inspireren en te netwerken. In 2016 werken ze voor de eerste keer met een door ons ontwikkeld concept.
Voor deze editie namen we Rope Art en het begrip Connect als uitgangspunt. De software van GX Connect staat voor het verbinden van klanten, eindgebruikers en data. Dit brengen we heel letterlijk in beeld voor dit event waar verbinding meer dan centraal staat.
Naast diverse eventmaterialen ontwikkelden we voor deze dag ook conventioneel drukwerk zoals programmaboekjes en rolbanners met de planning voor die dag.
De verschillende hallen van De Fabrique in Utrecht hebben we aangekleed met diverse Rope Art installaties. Het logo geprojecteerd op een touwwand en het presentatiescherm opgespannen met door blacklight belicht Rope Art. We ontwikkelden ook de GX Hangout: een picnictafel voor 6 personen aan 8 meter lange kabels zodat je daadwerkelijk kon schommelen. De goodiebags werden aan het einde van de dag uitgereikt in een touwtrekwagen. Tot volgend jaar!